خانه / سقط جنین / خرید قرص سایتوتک در تهران، آری یا نه؟

خرید قرص سایتوتک در تهران، آری یا نه؟

فروش قرص سایتوتک و میزوپروستول در تهران، چیزی که خیلی ها به دنبال آن هستند

اگر به دنیال این موضع جستجو نموده اید بهتر است قبل از هر تصمیم ابتدا این مطلب را بخوانید:

آیا من باردار هستم؟ اگر به موقع پریود نشده اید و بعد از آخرین پریود سکس  ( رابطه واژینال ) داشته اید ، ممکن است باردار شده باشید.از داروخانه یک تست بارداری خانگی خوب بخرید.فقط باید ذره ای از درار را روی آن بگذارید و بعد از چند دقیقه میتوانید ببینید که باردار هستید یا نه.همچنین میتوانید برای آزمایش بارداری نزد پزشک خانواده یا  پزشک عمومی بروید.شما میتوانید تست بارداری را از اولین روز عقب افتادن پریودتان به بعد انجام دهید.قبل از آن سطح هورمون های بارداری آنقدر کم است که در آزمایش ظاهر نمیشود و درنتیجه آزمایش اشتباها نتیجه تست بارداری را منفی نشن میدهد.

اگر فکر میکنید که باردار هستید،آزمایش دادن مهم است، مخصوصا اگر بارداری ناخواسته باشد.گاهی ترس از بارداری آنقدر استرس ایجاد میکند که پریود به تاخیر می افتد.

چطور در خانه با قرص میزوپروستول یا سایتوتک سقط کنیم؟

استفاده از میزوپروستول ( سایتوتک ) به تنهایی برای سقط ۹۴% مواقع موفق است.این ها براساس تحقیق سازمان بهداشت جهانی است.

خرید قرص سایتوتک در تهران

بعضی از زنان تلاش میکنند با گذاشتن اجسام تیز یا کثیف در رحم یا سوراخ کردن  شکم سقط کنند.این کارها خیلی خطرناک هستند و هرگز نباید انجام شوند چون خطر صدمه زدن به داخل بدن ، عفونت خونریزی شدید و حتی مرگ بسیار زیاد است.برای بسیاری از زنان پایان دادن به بارداری تصمیم سختی است.وقتیکه زن نتواند درمورد سقط یا روشهای دیگر با خدمات بهداشتی درمانی ، توصیه میکنیم با یک دوست خوب یا فامیل درموردش صحبت کند.ما به شدت توصیه میکنیم دختران جوان با والدین خود یا فرد بالغ دیگری که مورد اعتماد است درباره وضعیت و تصمیم خود و روش سقط صحبت کنند.

زنانی که مطمئن هستند میخواهند به بارداری خود پایان دهند و راه دیگری ندارند باید اول دستورات را پرینت کرده و به دقت مطالعه کنند.بهتره با یک دوست  آنها را مورد بحث قرار دهید.زن نباید این کار را به تنهایی انجام دهد.

لطفا قبل از خرید قرص سایتوتک در تهران با شماره های ما تماس بگیرید.

میزوپروستول چه طور باعث سقط میشود؟

سقط پزشکی با میزوپروستول  در ۱۲ هفته اول بارداری بهتر نتیجه میدهد.بعد از ۱۲ هفته خطر عوارض افزایش یافته و مراقبت های پزشکی لازم است.اگر تصمیم به سقط با میزو پروستول  بعد از ۱۲ هفته داری ، حتما مشاور پزشک داشته باشید.

راهنمایی ها و دستوراتی که اینجا مطرح میشوند برای زنانی است که ۱۲ هفته یا کمتر از بارداریشان میگذرد.

میزوپروستول باعث انقباض رحم میشود درنتیجه رحم بارداری را پس میزند.

ممکن است دچار انقباض های دردناک و خونریزی واژینال که بدتر از عادت ماهیانه طبیعی  است ، تهوع ، استفراغ و اسهال شود.خطر خونریزی شدید وجود دارد به طوریکه مجبور میشود تحت نظر پزشک باشد. شانس موفقیت سقط با میزو پروستول ۹۴% است.

روند و خطر سقط با میزوپروستول مشابه سقط خودبخودی است. سقط خودبخودی در ۱۵ تا ۲۰% بارداری ها اتفاق می افتد. درمان عوارض همانند سقط خودبخودی است. اگر مشکلی پیش بیاید فرد همیشه میتواند به بیمارستان  یا هر پزشکی مراجعه کند. پزشک او را درمان میکند به همان روشی که سقط خودبخودی را درمان میکند.

هیچ راهی وجود ندارد که پزشک به مصرف دارو پی ببرد.

اکنون اطلاعات مهمی را در اختیارتان میگذاریم که هرکسی که به سقط غیر خودبخودی با داروها فکر میکند ، باید بداند.

• باید مطمئن باشد که باردار است.
  • میتواند آزمایش بارداری بدهد یا سونوگرافی کند.
  • میزوپروستول فقط  در صورت اطمینان ۱۰۰% به تمایل به پایان دادن به بارداری باید استفاده شود.
  • باید سعی کنید فبل از مصرف میزوپروستول یک سونوگرافی انجام دهید.
  • سونوگرافی نشان میدهد که بارداری درون رحمی است و طول ( تعداد هفته ها ) مدت بارداری را هم تعیین میکند.
  • میزوپروستول، سایتوتک نباید بعد از هفته ۱۲ بارداری مصرف شود.
  • بارداری ۱۲ هفته ای یعنی ۸۴ روز بعد از اولین روز آخرین عادت ماهیانه.اگر شخص فکر میکند که بیش از ۱۲ هفته باردار است یا سونوگرافی این را نشان میدهد، ما توصیه به مصرف میزوپروستول نمیکنیم مگر اینکه نظارت پزشکی داشته باشد.داروها پس از ۱۲ هفته هم موثرند ولی خطر خونریزی شدید ،  درد، عوارض هر چه سن بارداری بیشتر باشد ،افزایش می یابد.
  • زمانی که تنها هستید نباید اقدام به سقط کنید.
  • وقتی در حال سقط هستید خیلی مهم است که کسی کنارتان  باشد. آن شخص میتواند همسر ، دوست یا فامیلی  که با سقط آشنا است  یا کسی که بتواند هنگام عوارض به شما کمک کند  ،  باشد.
  • به محض شروع خونریزی ، کسی باید با زن بارداردر تماس باشد تا در صورت پیش آمدن عوارض کمک کند.
  • سقط با میزوپروستول، سایتوتک فقط وقتی میتواند به تنهایی و بدون نظارت پزشک انجام شود که زن باردار بیماری مهمی نداشته باشد.

بیشتر بیماریها مهم نیستند. بعضی از بیماریهای مهم : مثل کم خونی شدید ، میتوانند مشکلاتی ایجاد کنند چون سقط همراه با  خونریزی زیاد است.

بیماریهای مهم و جدی گاهی دلیلی برای سقط قانونی هستند حتی در کشورهای  که قوانین منع سقط دارند.(بجز ایران)

• وقتی در حال سقط هستید از مواد یا الکل استفاده نکنید ، زن باردار بایدروی آنچه که در بدنش اتفاق می افتد تمرکز کند.اگر انقباض ها خیلی دردناک هستند ، یا بطری آب داغ یا  بالشتک ( پد ) حرارتی استفاده کندولی هرگز از الکل یا مواد استفاده نکند.
  • میزوپروستول،سایتوتک وقتی احتمال بارداری اکتوپیک ( خارج از رحم ) وجود دارد نباید استفاده شود.
  • بارداری اکتوپیک، درون رحم نیست و با سونوگرافی قابل تشخیص است. خطر خونریزی شدید داخلی به دلیل پارگی لوله های رحمی وجود خواهد داشت.
  • بارداری خارج رحمی، با میزوپروستول درمان نمیشود.
  • اگر IUD   ( وسایل داخل رحمی ) دارید نباید از میزو پروستول،سایتوتک استفاده کنید.

IUD  وسیله ای برای جلوگیری از بارداری است ، یک فنر حدود ۳ سانتی متری که توسط پزشک  برای جلوگیری از بارداری در رحم قرارمیگیرد. اگر زنی آی.یو.دی  دارد و باردار است باید سونوگرافی انجام دهدچون خطر بارداری خارج از رحم زیاد است.اگر بارداری داخل رحمی است باید قبل از سقط آی.یو.دی خارج شود.

• در صورتیکه به میزوپروستول یا سایر پروستوگلاندین ها آلرژی دارید هرگز نباید از میزوپروستول استفاده کنید.

بندرت پیش می آید که زن باردار بداند که قبلا  از این داروها استفاده کرده است و به آنها  آلرژی دارد. اگر قبلا اصلا از این دارو استفاده نکرده باشد واکنش آلرژیک را تجربه نکرده است.

ممکن است تلاش برای سقط با سایتوتک شکست بخورد.

شانس سقط موفق با میزوپروستول ۹۴% است.  اگر این دارو اصلا باعث خونریزی  نشود یا  خونریزی دیده شود ولی بارداری ادامه یابد ، سقط شکست خورده است ، ولی ممکن است باز هم موفق نشوید.فقط در ۶% موارد بارداری ادامه می یابد. در صورت ادامه بارداری باوجود استفاده از این داروها، خطر نقایص مادرزادی  مثل  تغییر شکل دستها یا پاها و مشکلاتی در اعصاب  جنین به میزان کمی افزایش خواهد یافت. بعضی از پزشکان ممکن است این را دلیلی برای سقط قانونی بدانند پس یکی از آنها را پیدا کنید.

هر بیماری عفونی مقاربتی باید درمان شود.

اگر خطر عفونت مسری مقاربتی ( STI ،  که همچنین بیماری مسری مقاربتی  یا STD هم نامیده میشوند.) وجود دارد مثل کلامیدیا یا سوزاک ،توسط پزشک معاینه شوید تا عفونت به خوبی درمان شود. خطر این عفونت ها بعد از تجاوز ( در بسیاری از کشورها دلیل ی برای سقط قانونی است اگر بارداری اتفاق بیفتد)، یا وقتیکه با شخص ناسناسی آمیزش صورت گرفته باشد، افزایش می یابد.

عفونت مسری مقاربتی درمان نشده ریسک التهاب رحم و لوله های رحمی را افزایش میدهد.چنین التهابی ، بیماری التهاب  لگن (PID)  یا  التهاب لوله رحم   یا  ضمائم رحم  نامیه میشود.

لطفا قبل از خرید قرص سایتوتک در تهران با شماره های ما تماس بگیرید.

چگونه سایتوتک را مصرف کنیم ؟

درکشورهایی که سقط غیرقانونی است، میزوپروستول به تنهایی میتواند برای سقط استفاده شود. مصرف نادرست میزوپروستول ممکن است برای سلامتی زنان مضر باشد!!

• شما ۱۲ قرص سایتوتک نیاز دارید.
  • برای تحریک سقط  هر زن باید ۱ قرص ۲۰۰ میکروگرمی سایتوتک را با اب بخورد.
  • بعد از ۳ ساعت باید۲ قرص دیگر سایتوتک را ببلعد.
  • سقط ۹۴% موفق است.
  • بعد از مصرف اولین دوز سایتوتک باید منتظر خونریزی و انقباض باشید.خونریزی معمولا۴ ساعت پس از مصرف قرص ها  و گاهی هم دیرترشروع میشود.اغلب خونریزی اولین علامت شروع سقط است.اگر سقط ادامه یابد ، خونریزی و انقباض ها شدت می یابند.

خونریزی  اغلب بیشتر و شدیدتر از عادت ماهیانه معمولی است ، و ممکنه لخته های خون دیده شود.هرچه بارداری پیشرفته تر باشد خونریزی  و انقباض ها  شدیدتر خواهند بود. اگر سقط کامل شده باشد ، خونریزی و انقباضها کاهش می یابند.لحظه سقط با ماکزیمم خونریزی و درد و انقباض بیشتر مشخص میشود.

خونریزی بعد از سقط

خونریزی ملایمی در طول ۱ تا ۳ هفته پس از زایمان  (ویا گاهی  بیشتر یا کمتر) ادامه می یابد .بدن زنان با هم متفاوت است.پریود طبیعی معمولا بعد از ۴ تا ۶ هفته  آغاز میشود.

اطمینان یافتن از انجام سقط

بعضی زنان بدون سقط خونریزی دارند.بنابراین مهم است که مطمئن شوند واقعا سقط اتفاق افتاده است یا نه . پس درصورت امکان حدود یک هفته بعد از سقط برای اطمینان از پایان یافتن بارداری، سونوگرافی انجام دهد. طبیعی است بعد از ۷ تا ۱۰ روز هنوز ، مقداری خون و بافت در رحم  باشد ، اینها با پریود بعدی خارج میشوند. تاوقتیکه تب ، درد ، خونریزی شدید یا ترشحات واژینال وجود نداشته باشد،باقیمانده های درون رحم مشکلی ایجاد نمیکنند.

عوارض جانبی

رایج ترین عوارض جانبی سقط جنین از این قرارند:  تهوع، استفراغ و اسهال .ممکن است کمی تب هم ایجاد شود.

چه موقع نزد پزشک یا به بیمارستان برویم؟

• اگر خونریزی شدید دارید
  • خونریزی شدید یعنی خونریزی که بیش از ۲ تا۳ ساعت طول بکشد و در هر ساعت بیش از ۲ تا۳  نوار بهداشتی را  آغشته کند.
  • احساس گیجی یا سبکی سر میتواند نشانه خونریزی زیاد باشد و سلامتی فرد به خطر است.
  • اگر خونریزی شدید بعد از ۲ تا ۳ ساعت کاهش نیافت، ممکن است نشانه سقط ناقص باشد ( هنوز بارداری در رحم ادامه دارد) ، که به درمان پزشکی نیاز دارد. این مورد میتواند از ۲ ساعت بعد از مصرف میزوپروستول  تا ۲ هفته یا بیشتر بعد از سقط اتفاق بیفتد.

دراین موقع باید به نزدیکترین بیمارستان یا پزشک برای دریافت کمک مراجعه کرد.

لازم نیست به پرسنل پزشکی بگویید که سقط عمدی کرده اید، حتی میتوانید بگویید دچار سقط خودبخودی شده اید. پزشک متوجه نخواهد شد. نحوه درمان یکسان است.

• اگر تب داشتید

تب ولرز از عوارض عادی میزوپروستول است که دمای بدن را بالا میبرد. به هرحال اگر تب داشتید ( بیشتر از ۳۸ درجه سانتیگراد ) که بیشتر از ۲۴ ساعت طول کشید، یا اگر تب بالای ۳۹ درجه داشتید ، با پزشک تماس بگیرید، چون ممکن است به دلیل سقط ناقص ، عفونت ایجاد شده باشد که نیاز به درمان دارد ( با آنتی بیوتیک و یا  ساکشن)

لطفا قبل از خرید قرص سایتوتک در تهران با شماره های ما تماس بگیرید.

اگر میزوپروستول موثر نبود :

اگر میزوپروستول ، اصلا خونریزی ایجاد نکرد یا  خیلی کم خونریزی داشتید  ولی هنوز باردار بودید، به معنی انجام نشدن سقط است. اگر پس از اقدام به سقط با این داروها ، بارداری ادامه یابد، احتمال زیادی وجود دارد که نقصهای مادرزادی مثل تغییر شکل دستها یا پاها و مشکلاتی در اعصاب جنین به وجود آید.بخاطر احتمال زیاد نقایص مادرزادی ، کورتاژ باید انجام شود.

بگویید فکر میکنم دچار سقط شده ام. در کشورهایی که زنان به دلیل سقط تحت پیگرد قانونی قرار میگرند نیازی نیست که به پزشک یا پرسنل بیمارستان  بگویید اقدام به سقط عمدی کرده اید ، بگویید سقط خودبخودی بوده است. پزشک نمیتواند تفاوت این دو را تشخیص دهد.

سایتوتک ( میزوپروستول ) در زنانی که باردار هستند میتواند نقصهای مادرزادی، سقط ، تولد زودرس  یا پارگی رحم ایجاد کند.

پارگی رحم در اثر مصرف سایتوتک برای تحریک زایمان یا تحریک سقط در زنان باردار گزارش شده است. خطر پارگی رحم افزایش می یابدبا افزایش  سن بارداری و جراحی های رحمی قبلی ، مثل زایمان سزارین .

سایتوتک نباید توسط زنان باردار برای کاهش خطر زخم معده ناشی ازداروهای غیراستروئیدی  ضدالتهابی ( NSAIDS ) مصرف شود.

باید به بیماران درباره ویژگهای سقط  جنین آگاهی داده شود و اخطار داده شود که این دارو را به دیگران ندهند.

سایتوتک نباید در زنان  با توانایی زایمان برای کاهش خطر ابتلا به زخم معده ناشی از داروهای NSAIDS  استفاده شود مگراینکه  ریسک عوارض زخم معده ناشی از این داروها در  آنها زیاد باشد، یا خطر گسترش زخم های معده وجود داشته باشد

توضیحات درباره قرص میزوپروستول

قرصهای دهانی سایتوتک حاوی ۱۰۰ یا ۲۰۰ میکروگرم میزوپروستول هستند ، آنالوگ مصنوعی  پروستوگلاندین E1  است.

میزوپروستول تقریبا شامل مقادیر مساوی از دو دیاسترئومری که در زیر معرفی شده اند با انانتیومرهایشان  است.

سایتوتک میتواند باعث اسهال ، گرفتگی عضلات شکم ، ویا تهوع  در بعضی از افراد شود.با مصرف سایتوتک همراه غذا احتمال اسهال را میتوان کاهش داد.

سایتوتک را فقط طبق دستور پزشکتان مصرف کنید.

سایتوتک را به دیگران ندهید. این دارو برای شرایط خاص شما تجویز شده است ، ممکن است برای اشخاص دیگر درمان مناسبی نباشد، وبرای اشخاص باردار دیگر خطرناک باشد

درباره ی Admin